.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 4پروژه گردشگری مازندران درهفته دولت
مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح چهار پروژه گردشگری در هفته دولت خبر داد.

 شمال نیوز: مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح چهار پروژه گردشگری در هفته دولت خبر داد.

دلاور بزرگ نیا امروز در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری ضمن اعلام خبر فوق گفت: یک مرکز رزرواسیون خانه مسافر در شهرستان بهشهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور اطلاع رسانی از جاذبه های استان مازندران و رزرو ساماندهی خانه مسافر و دیگر تاسیسات اقامتی استان راه اندازی می شود.

وی همچنین از افتتاح دو هتل آپارتمان در شهرستان بهشر و محمود آباد و یک متل در منطقه زیبا و ییلاقی لاریجان اشاره کرد و گفت برای راه اندازی این پروژه ها مجموعا  10 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از برگزاری توررسانه ای معرفی جاذبه های گردشگری به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت:جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی در شهرستان نوشهر در قالب  16 غرفه صنایع دستی ،12 غرفه سوغات 2  کارگاه برگزار می شود.

گفتنی است در حال حاضر54 هتل ،43 متل ،69 هتل آپارتمان 16 مهمانپذیر ،9 کمگینگ 348 پذیرایی بین راهی ،15 سفره خانه ،9 مجموع تفریحی و گردشگری و 201 دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان مازندران فعالیت دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.942 seconds.